Forum: Åpent forum

Hjelp Øst-Europa fryser!

Her kommer ei anonse som alle bør lese å ta stilling til

skann0001 — Denne anonsen bør alle lese å ta stilling til om vi skal hjelpe

I Oppland Arbeiderbad den 18/2 09

I Oppland Arbeiderblad står det ei anonse med en overskrift som et rop om hjelp

Der står det slik. Hjelp! Øst-Europa fryser

Våre partnere melder om akutt mangel på klær, sko og annet utstyr.

Skal vi hjelpe dem kansje vi da kan komme inn i rusland og murmansk også på det viset.

TIL INFO... Og så noen spørmål...

Jeg har sitti og sett igjennom alle kommentarer, bilder og lenker… Ser at her er det mye resurser ute og går som vi må disponere litt “riktig”, slik at det ikke blir bare kaos…

Jeg ønsker meg at dere som har bilder fra området vi jobber med på denne sonen, Murmansk og nordlige deler av russland, legger inn bilder som album og gjerne skriver hva vi ser…

Filmer likeså, under eget “nytt bidra” og legg inn som innlegg. For filmer bl annet fra youtube, tror jeg ikke vi får lagt i album…

Ellers så er jeg veldig glad for all informasjon som kommer inn, og om all medfølelse til menneskene som lider der oppe. Et sted så står det at det er noe som skjer oppe der, men at det vil ta lang tid. Vet noen helt konkret om hvem som tar imot innsamlet hjelp? Vet noen om det er mulig å jobbe der oppe som frivillig eller for en organisasjon med opprustningsprosjekter?

Har noen et karteksplar som beskriver godt det området der, eller om hvor mange mennesker som bor der og hvor mange barn/mennesker som er hjemløse?

Vi trenger alle medlemmer vi kan få...

…for å nå ut med budskapet…

Jeg anbefaler alle medlemmer om å sende invitasjon til å bli med i denne sona og engasjere seg. Jo flere, desto bedre…

Livet for barn i Murmansk

Annonse